Hoe bereik jij je ideale gewicht? - SlimDieet

Hoe bereik jij je ideale gewicht?

In de praktijk is ‘gewoon’ wat minder eten misschien wel net zo moeilijk als stoppen met een drugs- of alcoholverslaving. Sterker nog, misschien wel moeilijker, want eten moet, drugs niet.

To shake..

Ik vind het iedere keer weer geweldig om te zien wat het met mensen doet als het lukt om écht af te vallen, in een vrij korte tijd, mét energie en zónder honger!

elles2

Ik werk met persoonlijke begeleiding en SLIMdiet is het goedkopere kernassortiment van Prodimed

Vooral mensen met meer dan 10 kilo overgewicht maken een echte transformatie door. Ik heb lang geleden gemerkt dat het proteïnedieet van SLIMdiet zeer effectief is om te volgen.

Je volgt toch een normaal eetritme, leert je eigen lichaam kennen, het dieet is eigenlijk een reset van je lichaam; ‘Bye Bye’ vet en vervelende gewoontes, ‘Hello energie en jezelf weer zijn in optima forma. Door de reset ga je ook weer voelen; Heb ik nu echt honger? Of trek? Krijg ik hier energie van? Of buikpijn? Of watten in je hoofd? Door langzaam weer alle normale voeding uit de schijf van vijf te gaan eten, ga je heel goed voelen wat goed voor jou is.

Or not to shake?

Slim [Di]Eet staat voor je eigen keuzes maken, iedereen heeft een eigen voorkeur. Dus als je gewoon wilt eten én toch af wilt vallen, maar wel een steuntje in de rug kan gebruiken, ben je ook aan het juiste adres!

Met gezond en lekker eten

Het is natuurlijk ook mogelijk om je doel te bereiken met een aangepast voedingspatroon, hierbij ga jij aan het werk, op zoek, koken, kiezen,  je krijgt van mij geen compleet weekprogramma. Je krijgt wel veel informatie en hulp. We gaan samen aan de slag en nemen jouw eetpatroon onder de loep. Het resultaat na een paar weken: Een eetpatroon dat bij je past en dat jou geen enkele moeite kost om te volgen.

Expert in koolhydraat-bewust eten

Ik zie erg mensen die blijvend goeie resultaten houden met een koolhydraat bewust voedingspatroon. Om af te vallen eet je koolhydraat arm en om op gewicht te blijven is koolhydraat beperkt. Dit levert je, naast minder kilo’s, nog veel meer moois op, o.a:

  • minder centimeters rondom je buik
  • helderheid in je hoofd
  • eetrust

Ook jij kunt de strijd voor eens en altijd winnen van je overgewicht! Ga je de uitdaging aan? Bel: 06-22 44 94 98  of

Neem contact op

Wist je dit?

Het is waar dat ‘ieder pondje door het mondje gaat’ maar de redenen waarom we niet ‘gewoon’ wat minder eten zijn vaak zeer divers en gecompliceerd.

We hebben te maken met ons geweldige lichaam met heel veel ingebouwde slimmigheden, honger bijvoorbeeld, dan krijg je een prikkel om te eten. Heel handig.

Zoet vinden heel veel mensen lekker, we worden beloond met een prettig gevoel, niet alleen maar een lekkere smaak. Heel handig, ‘vroeger’ was het erg handig om veel te eten als er een keer iets ‘zoets’ was. Bessen, honing, fruit.

Gelijk energie in je spieren en zelfs nog wat extra’s op je buik. Tegenwoordig met een supermarkt binnen handbereik, waarvoor je niet eerst 3 uur moet lopen om die te bereiken en waar geen seizoenen in het snoepschap zijn, is dat mooie ingebouwde mechanisme alleen maar lastig.

Of wat dacht je hiervan; Het schijnt dat hetzelfde beloningscentrum in de hersenen oplicht wanneer iemand iets lekker zoets krijgt en wanneer iemand drugs krijgt. En dan hebben we het nog niet eens over; het zogenaamde emo-eten, gebrek aan kennis over voeding, maatschappelijke druk om ‘mee te doen’, de nationale gewoontes (brood, brood, brood).